Zamówienie

Pomoc przy składaniu zamówienia

Najczęściej zadawane pytania
    1. Znajdź interesujący Cię produkt.
    2. Dodaj go do koszyka, klikając przycisk z ikoną koszyka.
    3. W koszyku zobaczysz specjalne oferty, które możesz dodać do swojego zamówienia.
    4. Po skompletowaniu zamówienia kliknij „Przejdź do płatności”.
    5. Podaj swoje dane oraz adres dostawy.
    6. Wybierz metodę dostawy – Venipak lub inną opcję kurierską.
    7. Wybierz preferowaną metodę płatności i kliknij „Zapłać”.
    Po dokonaniu płatności w systemie Paysera zostaniesz przekierowany z powrotem na stronę sklepu. Gratulacje – Twoje zamówienie zostało złożone!
Czy produkt, którego szukam, jest dostępny w magazynie?

 Po kliknięciu w dany produkt zobaczysz informację o dostępności.
Jeśli jest „dostępny w magazynie”, możesz go dodać do koszyka i sfinalizować zakup.

 Tak, możesz zmienić lub anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i złóż prośbę o zmianę lub anulowanie zamówienia.

 Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje jakichkolwiek produktów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Nasi specjaliści pomogą jak najszybciej rozwiązać problem.
Koniecznie zrób zdjęcia zawartości paczki i prześlij je do nas na adres: info@labubuswiat.pl.

Kontakt

Nasza obsługa klienta jest dostępna w dni robocze od 8:00–17:00

Zamówienie
Messenger

(09:00 - 17:00)

Zamówienie
Whatsapp

(09:00 - 17:00)

Zamówienie
info@labubuswiat.pl

(09:00 - 17:00)

Messenger
SZCZYT
Może Ci się spodobać..
Koszyk 0
Ostatnio oglądane 0
Zgarnij zniżkę

Zapisz się do newslettera i odbierz 30% rabatu na ubranka Labubu z okazji otwarcia!