Zamówienie
Pomoc przy składaniu zamówienia
Najczęściej zadawane pytania
- Znajdź interesujący Cię produkt.
- Dodaj go do koszyka, klikając przycisk z ikoną koszyka.
- W koszyku zobaczysz specjalne oferty, które możesz dodać do swojego zamówienia.
- Po skompletowaniu zamówienia kliknij „Przejdź do płatności”.
- Podaj swoje dane oraz adres dostawy.
- Wybierz metodę dostawy – Venipak lub inną opcję kurierską.
- Wybierz preferowaną metodę płatności i kliknij „Zapłać”.
Czy produkt, którego szukam, jest dostępny w magazynie?
Po kliknięciu w dany produkt zobaczysz informację o dostępności.
Jeśli jest „dostępny w magazynie”, możesz go dodać do koszyka i sfinalizować zakup.
Czy mogę zmienić lub anulować moje zamówienie?
Tak, możesz zmienić lub anulować zamówienie, o ile nie zostało jeszcze wysłane.
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta i złóż prośbę o zmianę lub anulowanie zamówienia.
Co zrobić, jeśli w przesyłce brakuje produktów?
Jeśli w Twoim zamówieniu brakuje jakichkolwiek produktów, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Nasi specjaliści pomogą jak najszybciej rozwiązać problem.
Koniecznie zrób zdjęcia zawartości paczki i prześlij je do nas na adres: info@labubuswiat.pl.
Kontakt
Nasza obsługa klienta jest dostępna w dni robocze od 8:00–17:00